We hebben allemaal heel veel abonnementen. Voor onze mobiele telefoons, internet, tv, de krant, openbaar vervoer, het onderhoud van de cv-ketel.

Het handige van een abonnement is dat we maar één keer hoeven te betalen en we zijn verzekerd van een product of een dienst voor een afgesproken periode.

Dus waarom geen abonnement voor hulp bij kleine taalvragen?

 

Via mijn taal-abonnement verleen ik hulp bij kleine vragen op het gebied van taal.

Geen gedoe, niet steeds opnieuw afspraken maken over de prijs. Het is nooit een te kleine vraag of niet de moeite.

Een paar voorbeelden:

  • Een mail voor een potentiële klant nalezen voor verzending.
     
  • Een bericht voor Facebook vertalen uit of juist naar het Engels.
     
  • Is dit wel het juiste woord?
     
  • Klopt deze zin wel?
     

 

 Klinkt dit goed en wilt u er iets meer over weten? Ik licht het graag toe, neem vooral even contact met me op!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taal-abonnement